Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Galeria Krakowska z akcją Szaleństwo zakupówKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Krakowska z akcją Szaleństwo zakupówAż
Data publikacji: 2020-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaką porą roku jest Twoja uroda i jak wykorzystać to podczas zakupów?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWiosna, lato, jesień, zima – to pory roku, które… odmienią
Data publikacji: 2017-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska moda w świecie e-commerceKategoria: Moda, LIFESTYLEWiele debiutujących na rynku marek modowych decyduje się na sprzedaż online. Wygoda związana z zakupam
Data publikacji: 2019-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia 3M w nowej kolekcji butów Adidas OriginalsKategoria: Moda, LIFESTYLEOdblaskowy materiał 3M™ Scotchlite™ zachwyca sportowców w specjalnej edycji bu
Informacja prasowa, styczeń 2015SPORTSWEAR – czyli sportowa linia Pierre Cardin AW14/15Wszechstronność i uniwersalność ? to kluczowe słowa, którymi kierowała się marka Pierre Cardin tworząc linię Sportswear. Zosta�
Informacja prasowaWarszawa, 16 grudnia 2014Jedna sukienka na wiele okazji, czyli świąteczno-karnawałowe kreacje Sylwii MajdanKilka okazji i jedna sukienka? To proste ? wystarczy zmienić dodatki, dobrać odpowiednie buty czy biż
Data publikacji: 2018-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Square – serce Krakowa bije w rytmie mody!Kategoria: Moda, LIFESTYLETo będzie jedyny taki dzień w roku! Wydarzenie, które po raz drugi połączy zna
Data publikacji: 2020-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kultowa marka Privé Revaux ogłasza europejską ekspansjęKategoria: Moda, LIFESTYLEMiędzynarodowa sieć optyczna i zarazem przystępna cenowo, uwielbiana przez ce
Data publikacji: 2020-12-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W co się ubrać na Wigilię i Sylwestra? Postaw na wygodę z nutą elegancji!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWigilia, rozpoczynająca święta Bożego Narodzenia, jak i S
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n