Data publikacji: 2019-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sezon piżamowy otwarty – sprawdź, jakich modeli szukać!Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon piżamowy otwarty – sprawdź, jakich modeli szukać!Przerwa świątec
Kiedy za oknem szaro… niech twoja garderoba rozkwitnie!Propozycje jesiennych stylizacji z kwiatowym motywemTrudno o bardziej kojarzący się z kobiecością i dziewczęcością wzór na ubraniach niż kwiaty. Często jednak jakby z
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Paprocki&Brzozowski ponownie z OCHNIK!Wyjątkowa kolekcja na 30-lecie markiJuż w połowie września w salonach i sklepie internetowym OCHNIK pojawi się wyjątkowa kolekcja odzieży i galanter
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niekończąca się przygoda z TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo TK Maxx dotarła właśnie nowa dostawa znanych marek, bogata w produkty stworzone by aktywnie spę
Data publikacji: 2014-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Suknia ślubna Rozalii MancewiczKategoria: Moda, LIFESTYLEMiss Polonia 2010 w piątek (26.09) w swojej parafii pod Białymstokiem powiedziała sakramentalne „tak�
Dojrzałe piękno wewnątrz i zewnątrzniezwykłe historie kobiet, które odważyły się na zmiany i zaczęły wszystko od nowaStatystyczna Polka do 65 roku życia niemal dwa razy rozpoczyna wszystko od nowa : życiowe plany weryfik
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon odzieżowy w Blue CityKategoria: Moda, LIFESTYLENajmłodsza należąca do firmy LPP marka odzieżowa Sinsay otworzyła swój najnowszy salon sprzedaży w
Informacja prasowa, 7.01.2015Dama pikPikowania w kolekcji SolarCharakterystyczna pikowana faktura kojarzona jest ze sportową elegancją. Nic dziwnego ? jej korzenie wywodzą się ze stylu angielskiej arystokracji i mody jeździecki
Data publikacji: 2016-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIKE TECH PACK JESIEŃ 2016Kategoria: Moda, LIFESTYLENowa kolekcja Nike Tech Fleece na jesień 2016 zmienia sposób patrzenia na klasyczne sportowe fasony – po raz
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �