Data publikacji: 2019-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Śląski street fashion ma się dobrze – kolejna edycja akcji Silesia LookKategoria: Moda, LIFESTYLEKatowice słyną ze stylowo ubranych mieszkańców, którzy wio
Data publikacji: 2018-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bielizna – walentynkowy prezent dla dwojgaKategoria: Moda, LIFESTYLENiebawem Walentynki. Zarówno panowie jak i panie zastanawiają się, jaki prezent sprawi najwi
Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PROPOZYCJA SOREL NA CIEPLEJSZE DNIKategoria: Moda, LIFESTYLESOREL KINETIC LACESpecjalnie dla odważnych i dynamicznych kobiet SOREL zaprojektował sneakersy Kineti
Data publikacji: 2016-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siatka bawełniana – idealna na upalne dniKategoria: Moda, LIFESTYLEJej wyjątkowe cechy to lekkość i przewiewność. Sprawdza się zarówno w casualowych, j
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.Kategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promen
Data publikacji: 2016-01-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kozaki na ratunek w mrozyKategoria: Moda, LIFESTYLEWszyscy wiedzą, że zima potrafi być zła. Ale my się zimy nie boimy, jeśli cieplutkie długie kozaki czekają
Data publikacji: 2020-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sugarfree x Sandra Kubicka przedstawia kolekcję MIAMI!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolejna odsłona kolekcji Sugarfree x Sandra Kubicka! Tym razem przenosimy się do s
Data publikacji: 2015-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska marka modowa współpracuje ze SwarovskimKategoria: Moda, LIFESTYLENajlepsze projekty powstają z pasji – Identity Passion to nowa na polskim rynku mark
Data publikacji: 2019-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "POWIDOKI" – PREMIERA MAGAZYNU WYDAWANEGO PRZEZ ASP w ŁODZIKategoria: Moda, LIFESTYLE"POWIDOKI" – PREMIERA MAGAZYNU WYDAWANEGO przez
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem