Data publikacji: 2015-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maturzyści zebrali nakrętki dla Fundacji „Pomóż Im”Kategoria: Moda, LIFESTYLEPół tony w niewiele ponad miesiąc – tyle nakrętek udało się zebrać matu
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koronka bawełniana – połączenie elegancji i wygodyKategoria: Moda, LIFESTYLEKojarzona do niedawna głównie ze sztuką ludową, w wielkim stylu wróciła na
Moda do kwadratuMimo wakacyjnej przerwy, nie zapominamy o podstawowych regułach geometrii! Najmodniejsze zestawienia wyrazistych printów wymagają kreatywnego podejścia do matematycznych zasad.Z powodzeniem łączymy kwadraty i tr�
Informacja prasowa 22.04.2021 r.Biegiem do lata!Lato zbliża się wielkimi krokami, a siłownie i kluby fitness nadal są zamknięte. Czy to oznacza, że plany o byciu fit w tym sezonie legły w gruzach? Absolutni
Data publikacji: 2019-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koszula: obowiązkowy element każdej garderoby.Kategoria: Moda, LIFESTYLEMało jest tak uniwersalnych elementów garderoby jak koszula. Nie może jej zabraknąć w
Data publikacji: 2016-09-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA JESIENNYCH KURTEK W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEKoniec lata oznacza niższe temperatury i bardziej kapryśną pogodę, a co za tym idzie konieczność zm
Data publikacji: 2018-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Square – serce Krakowa bije w rytmie mody!Kategoria: Moda, LIFESTYLETo będzie jedyny taki dzień w roku! Wydarzenie, które po raz drugi połączy zna
Buty PRIMAMODA na wyborach Miss World!Ada Sztajerowska, obecna Miss Polski, wybrała buty PRIMAMODA! Podczas międzynarodowego konkursu Miss World, reprezentantka Polski, pokaże wyjątkowe kreacje, których idealnym uzupełnieniem b�
Data publikacji: 2016-05-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowa dzianina na latoKategoria: Moda, LIFESTYLECzyli… co narzucić na siebie podczas chłodniejszych wieDzianina to delikatna i miękka tkanina, która idea
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że