Data publikacji: 2014-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIMITOWANA KOLEKCJA KLU. BY EDYTA JERMACZ DLA BOUTIQUELAMODE.COMKategoria: Moda, LIFESTYLELimitowana kolekcja klu. by Edyta Jermacz, to efekt kolaboracji z BoutiqueL
River Island Design Forum współpracuje z T. LipopRiver Island przedstawia pierwszą męską kolekcję w ramach inicjatywy Design Forum. Po trzech udanych kolaboracjach z młodymi projektantkami nadszedł czas na mężczyznę –
Data publikacji: 2018-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na luz w modzie męskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie w modzie męskiej przełamujemy style. Biurowe sety rozluźniamy sportowymi elementami. Klasykę
Data publikacji: 2016-09-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielki powrót rajstop! Flesz Fashion Night – wyjątkowa noc z projektantami i marKategoria: Moda, LIFESTYLEZa nami wielkie wydarzenie modowe – 6 września na wa
Ekologiczne rozwiązana w produkcji kołder i poduszekWykorzystywanie materiałów pochodzących z recyklingu czy ograniczanie zużycia energii i odpadów to podstawowe sposoby na produkowanie tekstyliów zgodnie z zasadami dbania o �
Data publikacji: 2019-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 wskazówek, jak nadać nowe życie starej kreacji i… zabłysnąć na przyjęciuKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowy wieczór zbliża się wielkimi krokami. Planu
Data publikacji: 2016-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mira Ceti by Oxana Pastushka– nowa marka odzieżowa dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEWiadomo nie od dziś, że odpowiedni strój buduje nasz wizerunek, jest kom
Data publikacji: 2016-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PONAD 50 WZORÓW ELEGANCKICH TOREBEK – WITTCHEN PONOWNIE W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kolekcja torebek marki Wittchen w sklepach Lidl to już trad
Wakacyjna Kolekcja Beaty Pawlikowskiej ? dostępnej od 8 lipca w salonach Empik.Wybierz się w podróż szlakiem najsłynniejszej polskiej Blondynki! Kolekcja Beaty Pawlikowskiej to zestaw regionalnych produktów z Indii sygnowanych n
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem