Data publikacji: 2019-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wyglądać stylowo i z klasą, kiedy żar leje się z nieba?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPanowie – nie tylko ci związani z show-biznesem czy poszukujący swojego
Data publikacji: 2016-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej mody włoskiej we WrocławiuKategoria: Moda, LIFESTYLETorebki, torby, okulary, bransoletki, zegarki – to tylko kilka propozycji włoskiej marki Obag, któr
Jaka mama, taka córkaKażda młoda dama ubiera się jak mama ? to motto nadchodzącej wiosny. Wzorem zagranicznych gwiazd, coraz chętniej polskie mamy i córki decydują się na bliźniacze stylizacje.Victoria Beckham i jej córka
Informacja prasowaWarszawa, 27 czerwca 2017 r.Stylizacje do pracy, które sprawdzą się podczas upałówUpały w mieście są niezwykle męczące, zwłaszcza, gdy musimy „przetrwać” je w biurze. Jak się ubrać do pracy w tak�
Informacja prasowaŁódź, 8 grudnia 2015 r.Rock’n’rollowa panna młoda – najnowsza kolekcja sukien ślubnych Agaty WojtkiewiczRock’n’rollowa panna młoda! To określenie pojawia się z reguły w kontekście charakterystyc
Data publikacji: 2020-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vanilla night&day z nowym logoKategoria: Moda, LIFESTYLEVanilla night&day z nowym logoPolska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebr
Trendy w modzie męskiej nie zmieniają się tak szybko jak w kobiecej. Jeśli jakiś fason się sprawdzi, zwykle wchodzi do kanonu na stałe. A jeśli jeszcze ma coś wspólnego ze sportem, a przy tym jest wygodny, to po prostu musi s
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak konsumpcjonizm odzieżowy niszczy planetę?Kategoria: Moda, LIFESTYLENieokiełznany konsumpcjonizm odzieżowy niszczy naszą planetę. Wiele firm odzieżowych, w
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda Live Online w Galerii Klif w Gdyni – spotkanie w salonie Marciano GuessKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Klif w Gdyni zaprasza na kolejne, dziewiąte spot
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n