Informacja prasowaŁódź, 9 stycznia 2019Oto nowy Mister Polski… Jest Saxxy?W środę 9 stycznia w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się gala finałowa konkursu Mister Polski.Zwycięzcą okazał się kandydat z numerem 17
Informacja prasowaZduńska Wola, 23 grudnia 2014Tuby wielofunkcyjne ? a jaki Ty masz na nią sposób?Zwykle jest kominem, ale może być też jednym z kilku modeli sukienki, a nawet spódnicą.W garderobie każdej kobiety powinny z
Informacja prasowaWarszawa, 20 marca 2017Podpatrzone u gwiazdy –stylizacje zjawiskowej Justyny SteczkowskiejWszyscy podziwiają piękne i dopracowane w najmniejszym szczególe stylizacje Justyny Steczkowskiej. Za wieloma z nich
NA LUZIE, ALE Z KLASĄ! Po tygodniu, pełnym oficjalnych strojów i biurowych uniformów, w weekend wrzuć na luz! Nawet jeśli Twoja szafa jest pełna eleganckich i formalnych ubrań możesz z łatwością skomponować z nich weekend
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Data publikacji: 2018-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eobuwie.pl w Zielonych Arkadach – pierwszy salon stacjonarny w regionieKategoria: Moda, LIFESTYLEeobuwie.pl robi krok w stronę Bydgoszczyeobuwie.pl robi krok w
Informacja prasowaTubądzin, 06 października 2015Czarno na białym – trend w modzie i wnętrzarstwie 2015Tej jesieni na wybiegach i ulicach królują geometryczne wzory w wydaniu black & white. Kontrast czerni z bielą w roz
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Mikołajkowa metamorfoza” w Galerii KrakowskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW Galerii Krakowskiej trwa „Mikołajkowa metamorfoza”. Do 29 listopada zarówno pan
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury