Informacja prasowa Warszawa, 11 sierpnia 2015 Pochwała kobiecościLookbook – kolekcja jesień – zima 2015 marki Dalia Każda kobieta jest inna i każdą
Data publikacji: 2016-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie marki jubilerskie na InstagramieKategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami wkraczamy w okres przedświąteczny, wir przygotowań i zakupowe szaleństwo. Bard
Data publikacji: 2016-01-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postaw na karnawałowy blaskKategoria: Moda, LIFESTYLENowy rok w modzie oznacza nie tylko nowe trendy, ale przede wszystkim karnawałowe szaleństwo. Dlatego podsuwa
Data publikacji: 2019-11-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Metaliczne srebro, czyli zimowy trend. Najciekawsze zegarki w modnej kolorystyceKategoria: Moda, LIFESTYLEDelikatne i subtelne złoto? W tym sezonie schowajcie je do
Data publikacji: 2018-08-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drugie życie ubrań i radość pomagania. Reserved zbiera używaną odzież dla potrzeKategoria: Moda, LIFESTYLENie wyrzucaj, pomóż potrzebującym. Bądź świado
Data publikacji: 2015-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wygrywasz, ubierasz, masz pokaz modyKategoria: Moda, LIFESTYLEUbierz kelnerki i barmanów browaru restauracyjnego Złoty Pies. Najlepsza stylizacja na stałe zaistni
Data publikacji: 2020-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ogarnij chaos, czyli jak zrobić porządki w szafie?Kategoria: Moda, LIFESTYLEMyśl o porządkach w szafie często idzie w parze z nieopartą chęcią odłożenia te
Jesienna gorączka złotaZłoto wróciło do łask. Zagraniczni projektanci obuwia docenili jego blask i nie tylko przywrócili je na salony, ale też zaczęli wykorzystywać w casualowych i sportowych butach. Detale w kolorze tego sz
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �