Data publikacji: 2017-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na deszczowe dni – jesienne must have!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKiedy jesienna aura nie rozpieszcza słońcem, a daje się we znaki rzęsistymi opadami deszcz
Letnia moda rządzi się swoimi prawami. Priorytetem jest wygoda – chcemy mieć na sobie jak najmniej, by nie było nam gorąco. Świetnym urozmaiceniem takich minimalistycznych stylizacji są wzorzyste ubrania i dodatki. A chyba nic
Informacja prasowaGdańsk, 6 maja 2019 r.Przed nami Mercure Fashion Night by Patryk WojciechowskiWielkie święto mody powraca do Trójmiasta!Przed nami kolejna – 13. edycja wyjątkowego cyklu pokazów Mercure Fashion Night, któ
Data publikacji: 2018-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silesia City Center pokazuje modęKategoria: Moda, LIFESTYLEW najbliższą sobotę i niedzielę (24-25 marca) Silesia City Center zamieni się w wielki catwalk.W n
Data publikacji: 2017-10-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaprojektuj własną kurtkę na sezon jesień-zima 2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEKurtki puchowe królują na wybiegach w sezonie jesienno-zimowym. Każdego roku tren
Polska nie produkuje ubrań dla wielkiego mężczyznyPolak o dużych gabarytach ma? wielki problem: gdzie dobrze się ubrać? Big mężczyźni w końcu mogą skorzystać z usług tylko kilku sklepów. Jeden z najbardziej widocznych na
Data publikacji: 2015-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODA BIUROWA PROSTO Z FRANCJIKategoria: Moda, LIFESTYLECamaieu po raz pierwszy wprowadza specjalną kolekcję dedykowaną modzie biurowej.Camaieu po raz pierwszy w
Data publikacji: 2019-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AliExpress otwiera promocję „Tydzień znanych marek” kolekcją MaffashionKategoria: Moda, LIFESTYLECzerwień, zieleń, żółć oraz styl modern casual – oto
Data publikacji: 2016-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mira Ceti by Oxana Pastushka– nowa marka odzieżowa dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEWiadomo nie od dziś, że odpowiedni strój buduje nasz wizerunek, jest kom
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �