Data publikacji: 2019-12-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkryj sekret peniuaru!Kategoria: Moda, LIFESTYLEOdkryj sekret peniuaru!Noszony od XVIII wieku jako element garderoby na noc i do sypialni. Dawniej uznawany za kos
Kraków, 20 lutego 2017Informacja prasowa Wólczanka wiosna-lato 2017: kulisy sesjiWiosenne kwiaty, mikro wzory przywodzące na myśl klimat wakacyjnej beztroski oraz kolory – zarówno subtelne pastele, jak i soczyste nasycone odc
Informacja prasowaŁódź, 9 maja 2019THE DREAMER Nowa odsłona marki DASTANDASTAN to marka tworząca modę męską już od trzydziestu lat. W jej dwudziestu pięciu salonach dostępne są kolekcje, dzięki którym mężczyzna moż
Data publikacji: 2015-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znajdź swój styl w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLEKubenz z klasycznymi kolekcjami mody męskiej, Ochnik czyli odzież i akcesoria ze skóry oraz Cropp, kt�
Data publikacji: 2014-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Flower power! Czyli wiosenne stylizacje z kwiatami w tle..Kategoria: Moda, LIFESTYLENie musisz śledzić wybiegów modowych ani fanpage’y największych marek, żeb
Data publikacji: 2016-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie marki jubilerskie na InstagramieKategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami wkraczamy w okres przedświąteczny, wir przygotowań i zakupowe szaleństwo. Bard
Data publikacji: 2016-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy taki second hand w Polsce otwarty w BiałymstokuKategoria: Moda, LIFESTYLEUbrania i dodatki najlepszych światowych marek i projektantów w cenach, do ja
Data publikacji: 2019-05-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dekoltowy zawrót głowy… jak wybrać fason właściwy dla nas?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWycięcie w ubraniu, odsłaniające szyję, ramiona, piersi lub plecy –
Data publikacji: 2016-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hexeline rozpoczyna współpracę z Galerią Sztuki Stalowa w WarszawieKategoria: Moda, LIFESTYLEHexeline, od wielu lat dba o to aby jej klientki mogły kupować str
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem