Data publikacji: 2018-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAPORT: Ponad połowa Polaków daje ubraniom drugie życieKategoria: Moda, LIFESTYLEMarnotrawstwo i nieodpowiedzialne użytkowanie rzeczy to jedno z zagrożeń wspó
Data publikacji: 2019-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jeans(L)ove stylizacje bo są takie rzeczy, które nie wychodzą z mody…Kategoria: Moda, LIFESTYLEJoan Collins, najlepiej kojarzona z roli demonicznej Alexis w „
Flash News Warszawa, 1 grudnia 2015 r.Nieśmiertelna bardotkaNie ma chyba kobiety, która nie słyszałaby o konstrukcji biustonosza zwan
Data publikacji: 2019-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: X edycji Cracow Fashion WeekKategoria: Moda, LIFESTYLEX edycja Cracow Fashion Week dobiegła końca. Najlepsi uczestnicy Festiwalu mieli okazję zaprezentować się
Zimowym krokiem w obuwiu NessiKalendarzowa zima już się zaczęła, zatem to ostatni moment na przeszukanie szafy i wyciągnięcie z niej ciepłych czapek, rękawiczek, szalików i płaszczy. Wzorując się stylem znanych światowych
Data publikacji: 2017-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LPP: Fashion Starter – nauka i biznes łączą siły, by uczyć mody w praktyceKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma LPP, właściciel m.in. marek Reserved, House i Mohi
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust
Data publikacji: 2019-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KARL LAGERFELD – KOLEKCJA JESIEŃ/ZIMAKategoria: Moda, LIFESTYLEKampania KARL LAGERFELD jesień/zima 2019 świętuje kultowe życie i dziedzictwo Karla Lagerfe
Data publikacji: 2018-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eobuwie.pl w Zielonych Arkadach – pierwszy salon stacjonarny w regionieKategoria: Moda, LIFESTYLEeobuwie.pl robi krok w stronę Bydgoszczyeobuwie.pl robi krok w
Data publikacji: 2016-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWA MARKA PREMIUM W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLELidl od lat stawia na rozwój swojej oferty modowej dla kobiet i mężczyzn. Jej udział w całym asortymencie �