Data publikacji: 2019-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpłatne porady stylistki w Galerii Katowickiej, i to jakie!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak poradzić sobie z odpowiednim doborem stylizacji i dodatków? W odpowiedz
Trend Metalic– River Island SS14Fuzja wieczorowego blasku i fizycznych ubrań przełamanych szczyptą luksusu dała olśniewający efekt w istoty szykownej, metalicznej linii dla osób. Trend Metalicw River Island to cekiny i
Kamizelka – najlepszy wybór na jesienne dniNiegdyś element męskiego stroju, który zdradzał szlachetne urodzenie i obowiązkowa część garnituru, dziś – dodatek, który z powodzeniem zakłada każdy, bez względu na płeć
Data publikacji: 2016-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Letnie wyprzedaże w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLESezon wakacyjny w pełni. Czas zadbać zatem o nową garderobę i modne dodatki. Najemcy Portu Łódź n
Sztyblety Nessi ? jesienne inspiracjeJesienne trendy na najbliższy sezon są już nam dobrze znane. Wszelkie mieszanki kobiecych i męskich elementów garderoby będą zachowane w monochromatycznych barwach, przełamywanych odcieniam
Informacja prasowaWarszawa, 26 lutego 2015 Wiosenne płaszcze od marki SOLD Wiosna to świetny czas na uzupełnienie swojej garderoby o najnowsze, modowe propozycje. Jeśli cenisz sobie niezobowiązujący, streetwearowy styl ? marka
Data publikacji: 2019-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje na letnie uroczystości!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami rozpoczyna się sezon uroczystości – śluby, komunie, chrzty oraz okazjonalne im
Data publikacji: 2014-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uczennica zaprojektowała koszule, które trafią do sprzedażyKategoria: Moda, LIFESTYLEMa zaledwie 20 lat i w przyszłym roku zdaje maturę. Od dzieciństwa intere
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �