Stylizacja maja– pikowana chanelka od marki ANDRZEJ JEDYNAKPikowania zagościły na skórzanych kurtkach, nadając im ciekawą fakturę, jaka jest dobrą ozdobą kultowej ramoneski czy skóry typu biker. Inspiracje designerskim
Data publikacji: 2019-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne trendy w zasięgu rękiKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z zimnymi wieczorami przyszedł czas na wyjęcie płaszczy i swetrów z zakamarków szaf.Wraz z zimn
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów
Data publikacji: 2015-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona Identity PassionKategoria: Moda, LIFESTYLESą marki, dla których polski rynek jest niewystarczający, i które decydują się na rozpoczęcie działal
Materiały prasowe, 19.05.2017 r.Pastelowy zawrót głowyNajnowsza kolekcja marki OCHNIK to stylowe połączenie klasy, wygody i elegancji. W tym sezonie projektantów zainspirowały m.in. subtelne i pełne wdzięku pastele!Efektown
Data publikacji: 2019-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słuchawki Jabra Elite 65t w najmodniejszym kolorze sezonuKategoria: Moda, LIFESTYLEW nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim modne będą kolory natury, ale to beż �
Data publikacji: 2016-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pobudź zmysły… Sposoby na romantyczne i zmysłowe wieczory we dwojeKategoria: Moda, LIFESTYLEPobudź zmysły… Sposoby na romantyczne i zmysłowe wieczory we dw
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Data publikacji: 2020-08-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAKIE BUTY WYBRAĆ NA WESELE BY PRZETAŃCZYĆ W NICH CAŁĄ NOC?Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon weselny w tym roku rozpoczął się z małym opóźnieniem, jednak te
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust