Materiały prasowe, 05.08.2014 r.Najnowsza kolekcja OCHNIK już w sprzedaży!Efektowne inspiracje daleką Północą, rozbudowana linia odzieży tekstylnej i odważny flirt z dzianiną ? oto co przygotował OCHNIK na jesienno-zimowe
Flower Crush – kwiecista odsłona marki MOHITO Wiosenny sezon w MOHITO to wyjątkowo romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultra kobiece sukienki, zwiewne bluzki i bogato z
Data publikacji: 2015-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maffashion, Jemerced i Make Life Easier rządzą internetemKategoria: Moda, LIFESTYLEBlogosfera coraz częściej pojawia się w mediach. Codziennie w okresie od 1 kw
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niekończąca się przygoda z TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo TK Maxx dotarła właśnie nowa dostawa znanych marek, bogata w produkty stworzone by aktywnie spę
Data publikacji: 2019-12-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cętki – wzór sezonu w modzie sypialnianejKategoria: Moda, LIFESTYLECętki – wzór sezonu w modzie sypialnianejZwierzęce cętki, to jeden z najpopula
Data publikacji: 2019-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIRTUALNA PRZYMIERZALNIA UŁATWIA ZAKUPYKategoria: Moda, LIFESTYLESzybko, łatwo i wygodnie – wirtualne zakupy zyskują coraz większą popularność zastępując
Data publikacji: 2015-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda w kobiecej odsłonieKategoria: Moda, LIFESTYLEKilka złotych zasad, które spowodują, że kupicie szybko i bezboleśnie odpowiedni strój.Drogie Panie, czy z
Data publikacji: 2015-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty – jak to jest zrobione?Kategoria: Moda, LIFESTYLENa półkach sklepowych znajdziemy tysiące butów. Kuszą kolorami, fasonami, pięknymi kształtami obca
Data publikacji: 2020-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmienne trendy, hiphopowe fundamenty. Trzydzieści lat polskiego streetwearuKategoria: Moda, LIFESTYLEOd bikiniarzy, przez pierwsze baggy Ryszarda Lenara, aż do sub
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.Kategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promen