Data publikacji: 2015-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przywróć blask ulubionej torebceKategoria: Moda, LIFESTYLE„Każda torebka mówi coś o kobiecie, do której należy, nawet jeśli ona sama nie zdaje sobie z tego
Data publikacji: 2016-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Papaya promuje…ananasy!Kategoria: Moda, LIFESTYLEFilm Julii Rogowskiej „COW & PINEAPPLE”, który stworzyła dzięki projektowi Papaya Films Original Serie
Data publikacji: 2015-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prestige Męski otwiera się na ŁomżęKategoria: Moda, LIFESTYLEEleganckie koszule, garnitury i wszelkie dodatki – produkty zaprojektowane z dbałością o każd
Warszawa, 26 października 2015W zimie też bądź sexy!Nowa ultra zmysłowa kolekcja bielizny EtamZimowy płaszcz, szalik, czapka… Zimą trudniej jest czuć się kobieco. Jak zadbać o seksowny element podczas chłodnych miesięc
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowa radość w kolekcji SS18Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja wiosna/lato marki 4F Junior nawiązuje do stylu lat 90., retro sportów i szkolnych gier drużyno
Data publikacji: 2020-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kultowy naszyjnik od Tiffany'ego na licytacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEKultowy naszyjnik od Tiffany'ego na licytacjiNaszyjnik kultowej firmy Tiffany&C
Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczejNajwiększą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i skutecznie wykorzys
Warszawa, 7 września 2015 rokuSpot reklamowy CARGO by OWEE nominowany do nagrody LONDON FASHION FILM FESTIVALSpot „This bag can handle more” promujący polską markę toreb i plecaków CARGO by OWEE został, jako jedyna produkc
Stylizacja listopada– pudełkowy fason w geometryczne wzoryod marki ANDRZEJ JEDYNAKPudełkowe fasony to powrót do stylu lat 60. W propozycjach na sezon jesień-zima 2014/15 największych domów mody, jak Saint Laurent czy Guc
Marka Carinii z Mają Sablewską zaprezentowała kolekcję na wiosnę ? lato 2015. Rozpoznawalność obuwia Carinii wśród Polek rośnie z sezonu na sezon. Oferta przygotowana na sezon wiosna ?lato 2015 we współpracy z Mają