Data publikacji: 2020-08-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAKIE BUTY WYBRAĆ NA WESELE BY PRZETAŃCZYĆ W NICH CAŁĄ NOC?Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon weselny w tym roku rozpoczął się z małym opóźnieniem, jednak te
Informacja prasowa 16.12.2016, WarszawaByć jak rajski ptakDominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Ag
Bezpiecznie na słońcu z DecathlonemCzy należysz do wielbicieli sportów wodnych i przez cały rok nie możesz się doczekać swoich ulubionych letnich aktywności? A może twoje dzieci już z pierwszego dnia nad morzem czy jeziorem
Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje marek Benetton oraz Ecco podczas spotkania Moda Live OnlineKategoria: Moda, LIFESTYLEW Galerii Klif w Gdyni odbędzie się kolejne spotkanie w ramach popu
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy kochają Identity Passion. Sprawdź dlaczego!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPolskie gwiazdy uwielbiają modowe odkrycia. Każda z nich starannie wybiera kreacje,
Data publikacji: 2016-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Halina Zawadzka i Jerzy Antkowiak w jury konkursuKategoria: Moda, LIFESTYLEHexeline rozpoczęła wiosnę od cyklu spotkań z wielbicielami marki. Inauguracja wiosenn
Przedstawiamy krótką relację z imprezy River Island, która odbyła się 22 maja w Plażowej.River Island x Jemerced ? impreza w PlażowejPrzedstawiamy krótką relację z imprezy River Island, która odbyła się 22 maja w Plażow
Data publikacji: 2013-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spektakularna suknia Carlo Rossi z tysięcy płatków różKategoria: Moda, LIFESTYLESuknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków czerwonych róż okazała się najbar
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SONO IDONI z nagrodą Retail Marketing AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLENagroda przyznawana jest przez firmę Promedia najlepszemu sklepowi na polskim rynku. Celem ko
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra