Trendy w modzie męskiej nie zmieniają się tak szybko jak w kobiecej. Jeśli jakiś fason się sprawdzi, zwykle wchodzi do kanonu na stałe. A jeśli jeszcze ma coś wspólnego ze sportem, a przy tym jest wygodny, to po prostu musi s
PRE SPRING – nowy lookbook MOHITO z Magdą Jasek Marka MOHITO otwiera sezon lookbookiem PRE SPRING. To zapowiedź nadchodzących nowości i głównych trendów obecnych w kolekcji Wiosna/Lato 2017. Projektanci postawili na kwiatow
Midnight Fever – gorączka karnawałowej nocy w HouseSylwester i karnawał to szczególny czas imprez z przyjaciółmi, nieskrępowanej rozrywki, radości i szaleństwa. To moment, gdy puszczamy wodze fantazji i pozwalamy sobie na w
Data publikacji: 2019-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt stawia na jakośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ roku na rok rośnie świadomość konsumentów odnośnie praktyk stosowanych w branży odzieżowej. Cor
Data publikacji: 2016-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TEGO LATA POSTAW NA LEN! – MODA BLIŻEJ NATURY W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy w modzie zmieniają się dynamicznie, są jednak rzeczy, które bez wzgl
Data publikacji: 2017-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda latem. O wymaganiach wakacyjnej garderobyKategoria: Moda, LIFESTYLEKochamy lato, kochamy też letnią modę za luz, kolory, zwiewne materiały. Ale czy jest to
Materiały prasowe, 30.01.2015 r.Pierwsze oznaki wiosny w salonach OCHNIK!Lookbook wiosna-lato 2015Najnowsza kolekcja OCHNIK to trzy oryginalne linie ? Simply, Blog Spot, Waikiki ? które składają się na energetyzujące połącze
Data publikacji: 2020-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Włóż i rusz, czyli shopper bags, które pokocha każda trendsetterkaKategoria: Moda, LIFESTYLEWłóż i rusz, czyli shopper bags, które pokocha każda trendsette
Data publikacji: 2020-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda Live Online – kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w GdyniKategoria: Moda, LIFESTYLEModa Live Online to cykl, który zagościł w gdyńskim Klifi
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n