Data publikacji: 2019-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Start kolekcji jesień-zima 2019 w Galerii GrafittKategoria: Moda, LIFESTYLEChoć za oknami jeszcze wakacyjne temperatury, warto pomyśleć o odświeżeniu garderoby
Data publikacji: 2018-01-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złoto i czerń – ponadczasowa elegancjaKategoria: Moda, LIFESTYLEWszyscy chcemy wkroczyć w 2018 rok z klasą, jednocześnie podążając za aktualnymi trenda
Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Silesia City Center z akcją „Szaleństwo ZakuKategoria: Moda, LIFESTYLESzaleństwo Zakupów w Silesia City CenterAż trzy
Sporty SpringSzyk, minimalizm i błysk to nie określenia wieczorowych kreacji, ale nowa interpretacja sportowego stylu, któremu daleko do męskich wpływów. Kobieca sylwetka i żywe kolory będą dominować w stylizacjach łącząc
Stylizacja listopada– pudełkowy fason w geometryczne wzoryod marki ANDRZEJ JEDYNAKPudełkowe fasony to powrót do stylu lat 60. W propozycjach na sezon jesień-zima 2014/15 największych domów mody, jak Saint Laurent czy Guc
Informacja prasowa Warszawa, 08.04.2021r.GIRLS ARE MAGIC, czyli premiera pierwszej dziecięcej kolekcji marki NAOKOKtóra mała dziewczynka nie marzy o tym, żeby włożyć sukienkę mamy? Dzięki marce NAOKO marzenia mały
Informacja prasowaZduńska Wola, 10 lutego 2015Kobieco i wygodnie, czyli nowa kolekcja Gatta Bodywear. Wśród najnowszych trendów królują pastele i niebanalne konstrukcje. Obok nich warto też postawić na fasony i form
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hit sezonu – koszula Czyli… popelina od podszewkiKategoria: Moda, LIFESTYLEPopelina to wysokiej jakości tkanina znana już od ponad 500 lat. Charakteryzuje
Data publikacji: 2018-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Onyks, malachit, howlit – co symbolizują?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKamienie mogą pełnić nie tylko funkcję ponadczasowej ozdoby, ale także przynosić szcz
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n