Data publikacji: 2016-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zostań Super Shopperem!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak mawiała Marilyn Monroe „Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy”. Dla wszystkich, którzy kochaj�
Data publikacji: 2020-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na AmazonKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska firma odzieżowa TOVA, przygotowała wraz z blogerką modową „Radzką” wspólną k
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ROZPRZEDAŻ W FACTORY – KOGO SKUSZĄ NAJLEPSZE OFERTY ZAKUPOWE W MIEŚCIE?!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż dziś startuje największe święto okazyjnych zakupów!
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem
Informacja prasowa,Warszawa, 11.04.2014r.CALZEDONIA SUMMER SHOW 2014Na początku kwietnia w Weronie odbył się CalzedoniaSummerShow 2014. Pokazowi towarzyszył niezwykły laserowy spektakl tworzący kalejdoskop morskich pejzaży.
Bananowy, miętowy, jagodowy… wiosną zasmakuj w pastelach! Są urocze. Kojarzą się ze słodkościami – z owocowymi lodami albo watą cukrową. Pomagają zapomnieć o szaroburej zimie, a jednocześnie jak nic innego świetnie si
Data publikacji: 2021-01-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYTRZYMAŁY. AMBITNY. KOBIECY. NOWY I.N.O.X. VKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowszy zegarek I.N.O.X. V to przede wszystkim przemyślane wzornictwo w bardzo kobiecej od
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Personalizacja – dlaczego lubimy czuć się wyjątkowo?Kategoria: Moda, LIFESTYLESpersonalizowanie ubrań i dodatków to sposób na oryginalność i niepowtarzalno
Data publikacji: 2018-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowa biżuteria na WalentynkiKategoria: Moda, LIFESTYLEJak powiedział Jean-Jacques Rousseau, miłości nie udowadnia się słowami. Najlepszym wyrazem uczuć
Kolekcja Gino Rossi SS15Motywem przewodnim nadchodzącego sezonu są nieprzemijające klasyczne wzory i współczesna niezobowiązująca nonszalancja. Połączenie tych dwóch odmiennych inspiracji pozwoliło marce Gino Rossi stworzy�