Data publikacji: 2016-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy w szczytnym celu – Termo Organika partnerem wydarzeniaKategoria: Moda, LIFESTYLEGwiazdy w szczytnym celu – Termo Organika partnerem wydarzeniaNajwięks
Data publikacji: 2013-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolory sezonu jesień-zima 2013/2014: Granatowy wybuch!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolor granatowy często powraca w kolekcjach jesienno-zimowych. Wszystkie odcienie n
Data publikacji: 2016-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy taki second hand w Polsce otwarty w BiałymstokuKategoria: Moda, LIFESTYLEUbrania i dodatki najlepszych światowych marek i projektantów w cenach, do ja
Data publikacji: 2016-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaunt i Ibira – plecaki Case Logic, idealne do szkoły i na uczelnięKategoria: Moda, LIFESTYLEW sieci sklepów sportowych GO Sport pojawiły się nowe wersje klas
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Weselny dress code dla gości – w co się nie ubierać?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWesele to jedna z najbardziej uroczystych okazji, w jakich bierzemy udział. N
Data publikacji: 2016-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miejski dress code, czyli jak połączyć styl z wygodąKategoria: Moda, LIFESTYLESmart casual to zestawienie słów o zupełnie odmiennych znaczeniach. Smart to po
Informacja prasowaWarszawa, 17 grudnia 2014PRIMAMODA partnerem pokazu Mariusza Przybylskiego!PRIMAMODA została zaproszona do udziału w autorskim pokazie Mariusza Przybylskiego ?Wild at Heart?, podczas którego projektant zaprezen
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: H&M nowym najemcą w Pasażach TescoKategoria: Moda, LIFESTYLE.W ostatnim kwartale 2017 roku do najemców Pasaży Tesco dołączyła jedna z największych fir
Data publikacji: 2018-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubiony sklep influencerów startuje w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLENa polski rynek wchodzi ulubiony sklep internetowy influencerów z całego świata, NA-KD. Od
Nonszalancka elegancja w najnowszej kolekcji SU unusual woman.Najnowsza kampania wizerunkowa SU unusual woman jest niezwykle świeża i dynamiczna. Zachwyca subtelnością koronek i falban, królują w niej pastelowe kolory, romantycz