Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Futurystyczna kolekcja sneakersów od NIK Giatoma NiccoliKategoria: Moda, LIFESTYLELubelska firma NIK Giatoma Niccoli wypuściła właśnie nową kolekcję miejskich
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złap za druty na wiosnę – We Are KnittersKategoria: Moda, LIFESTYLEW modzie najważniejszą rolę odgrywa indywidualizm. Nie ślepe podążanie za trendami,
Data publikacji: 2014-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HTC na gali Flesz Fashion NightKategoria: Moda, LIFESTYLE6 listopada 2014 roku, już po raz kolejny odbyła się wielka Gala modowa „Flesz Fashion Night".
Data publikacji: 2016-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczuj dumę ze Szmalem, Bieleckim i SyprzakiemKategoria: Moda, LIFESTYLENietypowa sesja zdjęciowa we Wrocławiu rozpoczęła akcję społeczną „Poczuj Dumę”.
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tej wiosny postaw na tatuażKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli zawsze marzyłaś o tatuażu, a nigdy nie miałaś odwagi go sobie zrobić, teraz możesz go mieć! Zupe
Informacja prasowa, 7.01.2015Dama pikPikowania w kolekcji SolarCharakterystyczna pikowana faktura kojarzona jest ze sportową elegancją. Nic dziwnego ? jej korzenie wywodzą się ze stylu angielskiej arystokracji i mody jeździecki
Data publikacji: 2019-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co ubrać na przyjęcie Halloweenowe – jeśli nie chcesz się przebieraćKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli wymyślanie Halloweenowej kreacji to dla ciebie droga
Data publikacji: 2020-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vanilla night&day wprowadza kolekcję dla Mam i Córek!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka bielizny nocnej Vanilla night&day wprowadza do swojego asorty
Data publikacji: 2015-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje na sezon festiwalowy – rockowo i z klasąKategoria: Moda, LIFESTYLEKażda prawdziwa wielbicielka muzyki i dobrej zabawy musi być chociaż na jednym
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �