Warszawa, 7 września 2015 rokuSpot reklamowy CARGO by OWEE nominowany do nagrody LONDON FASHION FILM FESTIVALSpot „This bag can handle more” promujący polską markę toreb i plecaków CARGO by OWEE został, jako jedyna produkc
5 modowych trików, które naprawdę potrafią czarować!Każda z nas chce wyglądać i czuć się dobrze. Zabawa modą może przynieść nieoczekiwane rezultaty, a także nadać naszym stylizacjom niepowtarzalności. Najważniejsza j
Warszawa, 24 maja 2017Królowa czerni? Królowa plaży!Czerń to mocny trend Etam. Również w trakcie upalnego lataRaz na zawsze zapomnij o tym, że czerń to kolor królujący jesienią i zimą. Kolekcja strojów kąpielowych mark
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIKE STRUCTURE 20: HISTORIAKategoria: Moda, LIFESTYLENajbardziej stabilny model Nike – Air Structure, zadebiutował już w 1991 roku.Wraz ze wzrostem popularnoś
Data publikacji: 2013-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolory sezonu jesień-zima 2013/2014: Granatowy wybuch!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolor granatowy często powraca w kolekcjach jesienno-zimowych. Wszystkie odcienie n
Data publikacji: 2018-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wybrać dodatki do stylizacji na specjalną okazję?Kategoria: Moda, LIFESTYLELato to czas obfitujący w wiele imprez i uroczystych wydarzeń. Każda z nas chcia
Data publikacji: 2016-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 200 lat elegancji. Krótka historia żakietuKategoria: Moda, LIFESTYLEŻakiet to element niezastąpiony w każdej kobiecej szafie, niezależnie od wieku czy wykonywa
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we
Data publikacji: 2017-05-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIKE BEAUTIFUL X ‒ KOLEKCJA ZAINSPIROWANA PASJĄ, ZWYCIĘSTWAMI ORAZ SILNĄ WOLĄ ELKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje drugą kolekcję Nike Beautiful X Pow
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �