Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora
Data publikacji: 2019-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wyglądać stylowo i z klasą, kiedy żar leje się z nieba?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPanowie – nie tylko ci związani z show-biznesem czy poszukujący swojego
Data publikacji: 2015-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska marka modowa współpracuje ze SwarovskimKategoria: Moda, LIFESTYLENajlepsze projekty powstają z pasji – Identity Passion to nowa na polskim rynku mark
Data publikacji: 2014-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HTC na gali Flesz Fashion NightKategoria: Moda, LIFESTYLE6 listopada 2014 roku, już po raz kolejny odbyła się wielka Gala modowa „Flesz Fashion Night".
Data publikacji: 2017-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adidas Superstar – legenda wśród butówKategoria: Moda, LIFESTYLEHistoria legendarnego modelu adidas. Sprawdźcie.Stylowe i ponadczasowe. Od 50 lat rządzą mi
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem
Data publikacji: 2019-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Classic Blue – Pantone ogłosił kolor na 2020 rokKategoria: Moda, LIFESTYLEInstytut Pantone ogłosił kolor na 2020.Instytut Pantone podał, że kolorem roku 20
Informacja prasowa 27.09.2021 r.Jesień w sportowym styluNowe kolekcje FILA i Kappa w GO SportAura za oknem staje się coraz bardziej jesienna, co jest idealną okazją do odświeżenia swojej szafy. Chcąc zrobi
Data publikacji: 2018-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy pokochali czekoladową pizzę GuseppeKategoria: Moda, LIFESTYLEPo dużym sukcesie akcji zorganizowanej z okazji święta zakochanych, Dr. Oetker na stałe pow
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że