Data publikacji: 2017-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Powrót legendy – jesień z marką Dr MartensKategoria: Moda, LIFESTYLEDr Martens od zawsze przełamuje schematy, prowokuje, podkreśla indywidualizm i pozwala wyr
Data publikacji: 2019-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt kusi coraz większymi promocjamiKategoria: Moda, LIFESTYLEWakacje to czas nie tylko wyjazdów, ale również wyprzedaży. Sklepy i butiki Galerii Gra
Data publikacji: 2020-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dots Socks zaprasza do współpracy młodych, kreatywnych twórców!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDots Socks to młoda, polska marka, która – jak sama twierdzi – za
Informacja prasowaZduńska Wola, 4 sierpnia 2016CITYLIGHTS DREAMS –kolekcja od Gatty na sezon jesień-zima 2016/2017 Kobieta XXI wieku to kobieta aktywna i nowoczesna, godząca pracę zawodową z domowymi obowiązkami i życiem
Data publikacji: 2017-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska moda w świecie e-commerceKategoria: Moda, LIFESTYLEWiele debiutujących na rynku marek modowych decyduje się na sprzedaż online. Wygoda związana z zakupam
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA ? nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: ?jedwab?; unikatowy m
Data publikacji: 2014-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdrowie i styl – jutro rusza „Festiwal męskiej elegancji”Kategoria: Moda, LIFESTYLEAkcja informacyjna na temat profilaktyki i bezpłatne badania. Porady, kons
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja marki SETA na sezon jesień-zima 2016/2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEWełniane sukienki i spódnice, świetnie skrojone płaszcze i kontrastowe koszule – t
Bohater szaf na całym świecie. Uniwersalny jeans Jeszcze w latach 50. i 60. uchodził za pewną ekstrawagancję, symbol buntu, bywał nawet kojarzony z przestępcami. Jeans – bo o nim mowa – początkowo traktowany jako strój ro
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n