Dojrzałe piękno wewnątrz i zewnątrzniezwykłe historie kobiet, które odważyły się na zmiany i zaczęły wszystko od nowaStatystyczna Polka do 65 roku życia niemal dwa razy rozpoczyna wszystko od nowa : życiowe plany weryfik
Warszawa, 16 listopada 2015Rozgrzewające Cappuccino od EtamNowa super przytulna kolekcja HomewearWszystkie duże dziewczynki wiedzą, że kobiety w domu nie noszą wyłącznie koronek i satyny. Szczególnie zimą uwielbiamy otulić
Kiedy za oknem szaro… niech twoja garderoba rozkwitnie!Propozycje jesiennych stylizacji z kwiatowym motywemTrudno o bardziej kojarzący się z kobiecością i dziewczęcością wzór na ubraniach niż kwiaty. Często jednak jakby z
Data publikacji: 2016-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jedyny taki concept store – OFF Fashion Store – w Warszawie w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z początkiem września w Wola Parku otworzył się pi
Data publikacji: 2019-04-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Charlotte Gainsbourg w obiektywie Juergena Tellera na okładce Vogue PolskaKategoria: Moda, LIFESTYLENiemiecki fotograf powraca na łamy magazynu po historycznej ok�
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JOSEPH RIBKOFF – OD XXS DO XXLKategoria: Moda, LIFESTYLEŚwiat mody zaskakiwał nas już niejednokrotnie, coraz częściej wykorzystując niekonwencjonalne roz
Data publikacji: 2015-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złote dodatki, bogate zdobienia i koronka – trendy obecnego karnawałuKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy w modzie damskiej przypominają wyścigi formuły jeden.T
Data publikacji: 2019-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpłatne porady stylistki w Galerii Katowickiej, i to jakie!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak poradzić sobie z odpowiednim doborem stylizacji i dodatków? W odpowiedz
Data publikacji: 2017-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda latem. O wymaganiach wakacyjnej garderobyKategoria: Moda, LIFESTYLEKochamy lato, kochamy też letnią modę za luz, kolory, zwiewne materiały. Ale czy jest to
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że