Pastelowy sen w stylu ALDO!Tej wiosny bądź kobieca i zmysłowa. Bądź słodka i dziewczęca. Razem z ALDO przenieś się do szalonych lat 60., kiedy moda była ultra kobieca, a feeria barw i radosne kolory wręcz zachęcały do sza
Data publikacji: 2019-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cieplej nie będzie! Propozycja na zimowe wieczory.Kategoria: Moda, LIFESTYLECrocs w kolekcji jesień zima 2019 zadbał o ciepłe stopy nie tylko na dworze. Poznajci
Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co będzie modne jesienią? Nowy sklep z modą męską w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLEPonadczasowa krata i ciepły pomarańczowy – to propozycje salonu G
Nonszalancka elegancja w najnowszej kolekcji SU unusual woman.Najnowsza kampania wizerunkowa SU unusual woman jest niezwykle świeża i dynamiczna. Zachwyca subtelnością koronek i falban, królują w niej pastelowe kolory, romantycz
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Data publikacji: 2020-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WEJŚCIE NA SALONY W WIELKIM STYLU – PREMIEROWY POKAZ MARKI SUSAN SWIMWEARKategoria: Moda, LIFESTYLEW wydarzeniu udział wzięli m.in. Marcelina Zawadzka, Joanna K
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Price Day, czyli dzień pełen okazji w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEAvenida Poznań szykuje zakupowe szaleństwo – już w najbliższy piątek
Data publikacji: 2016-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy taki second hand w Polsce otwarty w BiałymstokuKategoria: Moda, LIFESTYLEUbrania i dodatki najlepszych światowych marek i projektantów w cenach, do ja
Data publikacji: 2019-07-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak ubrać się na festiwal? Przegląd mody festiwalowejKategoria: Moda, LIFESTYLEWakacje dobiegają już do półmetka, ale sezon festiwalowy dopiero się rozpoczyn
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat