Data publikacji: 2015-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wybierać i dbać o skórzane ubrania?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWyroby skórzane to bez wątpienia ponadczasowe i luksusowe piękno. Jakość i ekskluzywność �
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka biżuterii modowej Ditta Zimmermann na targach AMBERIF 2016Kategoria: Moda, LIFESTYLEDitta Zimmermann zaprezentuje nową koncepcję własnej marki modowej podc
Data publikacji: 2014-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WEEKEND DŻENTELMENAKategoria: Moda, LIFESTYLEPropozycje od marki Jan VanderstormPropozycje od marki Jan VanderstormProwadzisz aktywny tryb życia? Chcesz wygląd
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy bieliźniane na 2019 rokKategoria: Moda, LIFESTYLEJaki będzie ideał kobiety w 2019 roku? Opowiada Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i li
Data publikacji: 2017-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adoria Fashion: kraina wina i styluKategoria: Moda, LIFESTYLENiecodzienny pokaz mody zaskoczył gości Adoria Fashion. Podczas wydarzenia w winnicy Adoria w Zachowic
Data publikacji: 2016-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAPAN MEETS EUROPE – zapowiedź nowej kolekcji Joanny KruczekKategoria: Moda, LIFESTYLEKiedy Japonia spotyka Europę może powstać jedynie coś niezwykle oryginal
Data publikacji: 2019-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idź z duchem czasu – trendy zegarkowe na najbliższy sezonKategoria: Moda, LIFESTYLEChoć pogoda za oknem coraz częściej nas nie rozpieszcza, ten sezon – w kw
Informacja prasowaWarszawa, 22 stycznia 2015Nowoczesna grafika i najwyższa jakość ? limitowana edycja T-shirtów Sold Michała Szulca Michał Szulc w duecie z marką Destrology stworzyli limitowane T-Shirty z unikalną ilustracj�
Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prestige Męski z Białostocką Kartą Dużej RodzinyKategoria: Moda, LIFESTYLEBiałostocka Karta Dużej Rodziny to działający od września ubiegłego roku program
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów