Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Data publikacji: 2016-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miejski dress code, czyli jak połączyć styl z wygodąKategoria: Moda, LIFESTYLESmart casual to zestawienie słów o zupełnie odmiennych znaczeniach. Smart to po
Data publikacji: 2018-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lato w mieścieKategoria: Moda, LIFESTYLEW końcu mamy lato! Z szaf wyciągamy więc letnie sukienki, tuniki i szorty. Ale jeśli nasz urlop wciąż daleko, pomyślm
Data publikacji: 2017-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielki CASTING na małych modeli!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPort Łódź zaprasza dzieci do wspólnej zabawy i udziału w jednej z największych modowych imprez w Ło
Marynarskie dodatki są trendy! Motywy marynarskie nie są zarezerwowane wyłącznie dla marynarzy, bo już od kilku sezonów zyskują na popularności w modzie codziennej i nie tylko. Dla tych, którzy kochają morze i żeglowanie, a
Data publikacji: 2019-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpłatne porady stylistki w Galerii Katowickiej, i to jakie!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak poradzić sobie z odpowiednim doborem stylizacji i dodatków? W odpowiedz
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6 must have na latoKategoria: Moda, LIFESTYLENajbardziej wyczekiwana pora roku zagościła u nas na dobre. Lato to czas spotkań z przyjaciółmi na świeżym powiet
Data publikacji: 2019-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Doutzen Kroes, Sophie Turner, Ewa Balcerowicz – nowy numer Vogue PolskaKategoria: Moda, LIFESTYLEHolenderka Doutzen Kroes, piąta na liście najlepiej zarabiający
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2019-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary ze straganu szkodą naszym oczomKategoria: Moda, LIFESTYLEKosztują od kilkunastu do kilkudziesięciu zł, łudząco przypominają najbardziej znane i topowe