Zabłyśnij w butach Nessi/ Metaliczne szaleństwo z NessiMetallic – to trend, o którym głośno. Uwielbiany przez takich projektantów, jak Gucci, Givenchy, Calvin Klein, Jimmy Choo, Christian Louboutin i wielu, wielu innych.
Data publikacji: 2014-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podkręć atmosferę w sypialni na świętaKategoria: Moda, LIFESTYLEKto powiedział, że prezent musi sprawić przyjemność tylko osobie obdarowanej?Kto powiedzi
Ewa Chodakowska – ?trenerka całej Polski?ambasadorką adidas WomenEwa Chodakowska ? obecnie najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce. Cztery lata temu postanowiła całkowicie oddać się swojej największej pasji. Bardzo s
Data publikacji: 2015-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska marka modowa współpracuje ze SwarovskimKategoria: Moda, LIFESTYLENajlepsze projekty powstają z pasji – Identity Passion to nowa na polskim rynku mark
Data publikacji: 2020-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak ukryć mankamenty figury?Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak ubierać się modnie do swojej sylwetki?Zbyt długa szyja, masywne biodra, niekształtne łydki, oponka
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowa radość w kolekcji SS18Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja wiosna/lato marki 4F Junior nawiązuje do stylu lat 90., retro sportów i szkolnych gier drużyno
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Data publikacji: 2017-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowości od 1but.plKategoria: Moda, LIFESTYLESprawdźcie nowości w ofercie 1but.pl.Chcesz połączyć najnowsze trendy z duchem oldschool i to bez utraty komfortu
Data publikacji: 2017-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Converse w 1but.plKategoria: Moda, LIFESTYLEGwiazda, która kocha trampki bardziej niż szpilkiKristen Stewart to chyba jedna z największych fanek trampek marki�
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że