Materiały prasowe, 31.10.2014 r.Druga dłońJeśli dłoń rzeczywiście jest wizytówką kobiety, to zimą musimy zadbać o nią szczególnie. Pomyślmy nie tylkoo tym, żeby było jej miłość i wygodnie, ale również o tym, że
Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowskiKategoria: Moda, LIFESTYLESEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&br
Data publikacji: 2020-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwunastokrotny wzrost sprzedaży obuwia w e-handlu – dane od ExpertSenderKategoria: Moda, LIFESTYLEW 2019 roku obuwie było jedną z najchętniej kupowanych pr
Tropical look wg River IslandStylowi faceci świętują pełnię lata odważnymi kolorami, śmiałymi nadrukami i motywami inspirowanymi egzotycznym klimatem. River Island prezentuje męskie wydanie Tropical Look.Słomkowy kapelusz,
Data publikacji: 2017-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria dla druhnyKategoria: Moda, LIFESTYLESezon ślubny w pełni! Jesteś druhną? To zaszczytna, ale i odpowiedzialna funkcja. Druhna powinna być dla Panny M�
Data publikacji: 2016-12-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztruks wraca na wybiegiKategoria: Moda, LIFESTYLEOdkrywamy tajemnice tkaninyWielu utożsamia go pewnie z mało szałowymi strojami, upodobanymi głównie przez na
Data publikacji: 2019-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenne trendy w Galerii GrafittKategoria: Moda, LIFESTYLESezon wiosenny można już śmiało uznać za rozpoczęty. Kwietniowa pogoda zaczęła nas rozpieszczać,
PRIMAMODA Resort ? nowości na sezon jesień-zima 2014/15Kolekcja PRIMAMODA Resort w nietuzinkowy sposób łączy charakterystyczny włoski styl z najmodniejszymi trendami sezonu ? tworząc spójną i efektowaną całość. To propozy
Warszawa, 26 października 2015W zimie też bądź sexy!Nowa ultra zmysłowa kolekcja bielizny EtamZimowy płaszcz, szalik, czapka… Zimą trudniej jest czuć się kobieco. Jak zadbać o seksowny element podczas chłodnych miesięc
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust