Data publikacji: 2020-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W trosce o każdy szczegół – SteaMaster i Coccodrillo łączą siły!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWrażliwa skóra maleństwa ma bezpośredni kontakt z ubrankie
Materiały prasowe, sierpień 2019 r.Jesień tuż-tuż!Lookbook OCHNIK JZ 2019/2020OCHNIK rozpoczyna nowy sezon! W salonachi e-sklepie marki pojawił się już długo wyczekiwany zwiastun kolekcji jesień-zima 2019/2020, w której
Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera kolekcji ślubnej 2015 podczas targów w AstoriiKategoria: Moda, LIFESTYLEKoronki i motywy kwiatowe – te dwa elementy będą szczególnie dominowały w mo
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, monochromatyczny, kultowy – Fieldforce Sport ChronoKategoria: Moda, LIFESTYLENowy model FieldForce Sport Chrono dostępny jest w tonacji monochromaty
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n
Data publikacji: 2015-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kim są Ceviche Virgins?Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy coś jeszcze może nas zaskoczyć? Czy zjedliśmy już wszystko? Okazuje się, że każdy z nas może zostać K
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wola Park z nowym najemcąKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka WITTCHEN, producent luksusowych i ręcznie wykonanych produktów skórzanych wzbogaciła ofertę mod
Informacja prasowaWarszawa, 6 marca 2017 r.Travel Impressions – nowa kolekcja Gatta BodywearNowa kolekcja marki Gatta wiosna/lato 2017 inspirowana jest podróżami i wyprawami w najpiękniejsze zakątki świata. Nic więc dziwnego
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury