Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2016-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siatka bawełniana – idealna na upalne dniKategoria: Moda, LIFESTYLEJej wyjątkowe cechy to lekkość i przewiewność. Sprawdza się zarówno w casualowych, j
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Personalizacja – dlaczego lubimy czuć się wyjątkowo?Kategoria: Moda, LIFESTYLESpersonalizowanie ubrań i dodatków to sposób na oryginalność i niepowtarzalno
New Look wraz z blogerkami podbija Hiszpanię!Na chwilę zapominamy o monotonii dnia codziennego i wybieramy się z marką New Look oraz autorką bloga Jestem Kasia do Hiszpanii na Benicassim Festival! Podziwiamy piękne widoki, dajem
Informacja prasowa, październik 2014Kurtka puchowa Simple CP – kolekcja jesień-zima 2014/15Od wielu sezonów na wybiegach możemy zauważyć tendencję do zacierania się różnic pomiędzy modą casual a elegancką. Simple C
Data publikacji: 2014-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna na obcasachKategoria: Moda, LIFESTYLEWysokie obcasy nigdy nie wychodzą z mody! A jeżeli będą to na dodatek wygodne wysokie obcasy…Wysokie obcasy n
Data publikacji: 2020-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ogarnij chaos, czyli jak zrobić porządki w szafie?Kategoria: Moda, LIFESTYLEMyśl o porządkach w szafie często idzie w parze z nieopartą chęcią odłożenia te
JESIENNY MIXER MODOWYSportowy szyk, mocne, militarne akcenty czy różne odcienie szarości? Oto najciekawsze trendy, które wytypowała dla Was z Ewelina Rydzyńska, stylistka Stilago, na sezon jesień-zima 2014/2015.Sportowy szykL
Data publikacji: 2015-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czapka nieodzowny element jesiennej stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie czapka odegra wielką rolę w jesienno zimowych stylizacjach. Projektanci prze�
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �