Data publikacji: 2014-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień otwarty w salonie mody CoutureKategoria: Moda, LIFESTYLEPorady stylistki, fryzjerki, kosmetyczki, florystki, specjalistów w dziedzinie medycyny estetycznej,
Data publikacji: 2018-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Onyks, malachit, howlit – co symbolizują?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKamienie mogą pełnić nie tylko funkcję ponadczasowej ozdoby, ale także przynosić szcz
Data publikacji: 2019-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KARL LAGERFELD – KOLEKCJA JESIEŃ/ZIMAKategoria: Moda, LIFESTYLEKampania KARL LAGERFELD jesień/zima 2019 świętuje kultowe życie i dziedzictwo Karla Lagerfe
LEVI’S? PRZEDSTAWIA INSPIROWANĄ KALIFORNIJSKIM STYLEM ŻYCIA KOLEKCJĘ UBRAŃ ?A GOLDEN STATE OF MIND” NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014W jesiennej kolekcji marka Levi’s? znowu powraca do swoich kalifornijskich korzeni.Na
Data publikacji: 2018-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wróciłam, aby założyć rodzinę.Kategoria: Moda, LIFESTYLEJest utalentowaną modelką, zdobywczynią tytułu Miss Polonia w roku 2010 i miss internautów konkurs
Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #The One by TOMAOTOMOKategoria: Moda, LIFESTYLE16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.16 październi
Kamizelka – najlepszy wybór na jesienne dniNiegdyś element męskiego stroju, który zdradzał szlachetne urodzenie i obowiązkowa część garnituru, dziś – dodatek, który z powodzeniem zakłada każdy, bez względu na płeć
Data publikacji: 2020-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa hollywoodzka kolekcja Bomer x Benzo w Privé RevauxKategoria: Moda, LIFESTYLEGwiazdorska marka okularów Privé Revaux z dumą prezentuje nową hollywoodzką ko
Informacja prasowa08.06.2021r.Stroje kąpielowe CHANGE Lingerie na lato 2021CHANGE Lingerie – marka, która kocha kobiety we wszystkich kształtach i rozmiarach na tegoroczny sezon wakacyjny przygotowała urozmaiconą kolekcję pl
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że