Data publikacji: 2018-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystartował Fashion Film FetishKategoria: Moda, LIFESTYLE17 lipca br. odbyła się inauguracja Fashion Film Fetish – jedynego w Polsce cyklu filmów poświęconyc
Data publikacji: 2019-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w modzie by OTAKA jesień 2019Kategoria: Moda, LIFESTYLEBurżuazja, nonfashion, romantyzm i lata 80. – tak prezentuje się jesień na światowych wybieg
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Price Days, czyli dni atrakcyjnych zniżek w Galerii KrakowskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Krakowska przygotowała specjalną ofertę dla swoich klient�
Rajska plaża– letnie nowości z marką New LookSkończył się rok szkolny i przyszedł czas na wakacyjne szaleństwo. Niecodzienne tropikalne printy i soczyste barwy to jedne z najbardziej pożądanych trendów tego sezonu. O
Data publikacji: 2016-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Film z kampanii wizerunkowej Hexeline na Berlin Fashion Film FestivalKategoria: Moda, LIFESTYLEFilm wizerunkowy HEXELINE Spring Summer 2016 – PEANUTS – został z
Informacja prasowaPoznań, dn. 10 września 2018r.„Mercure Fashion Night by Polska Akademia Mody” w PoznaniuNagrody dla polskich projektantów rozdane!Za nami kolejna edycja Mercure Fashion Night zorganizowanego we współpracy
Data publikacji: 2016-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siatka bawełniana – idealna na upalne dniKategoria: Moda, LIFESTYLEJej wyjątkowe cechy to lekkość i przewiewność. Sprawdza się zarówno w casualowych, j
Data publikacji: 2014-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uczennica zaprojektowała koszule, które trafią do sprzedażyKategoria: Moda, LIFESTYLEMa zaledwie 20 lat i w przyszłym roku zdaje maturę. Od dzieciństwa intere
Data publikacji: 2016-01-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postaw na karnawałowy blaskKategoria: Moda, LIFESTYLENowy rok w modzie oznacza nie tylko nowe trendy, ale przede wszystkim karnawałowe szaleństwo. Dlatego podsuwa
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że