Data publikacji: 2014-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocka marka Victorio na targach modyKategoria: Moda, LIFESTYLE3,5 tysiąca wystawców z całego świata: producentów, importerów i dystrybutorów odzieży,
Informacja prasowaTubądzin, 06 października 2015Czarno na białym – trend w modzie i wnętrzarstwie 2015Tej jesieni na wybiegach i ulicach królują geometryczne wzory w wydaniu black & white. Kontrast czerni z bielą w roz
Data publikacji: 2015-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacje pod znakiem wygody!Kategoria: Moda, LIFESTYLEAby w pełni cieszyć się z wypoczynku, mieć komfort w podróży czy podczas spacerów i dodatkowo rewelacyjni
Data publikacji: 2020-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Błędy zakupowe, czyli czego nie robić szukając modowych perełek?Kategoria: Moda, LIFESTYLEZdarza ci się wrócić z zakupów, wypakować nowe ubrania z toreb i
Data publikacji: 2019-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenna moda na wybiegu w Silesia City CenterKategoria: Moda, LIFESTYLEPokazy mody na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń w Silesia City Center.Pokazy mody
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWE POKOLENIE SIŁYKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje najnowszy model z rodziny Air Force 1 – Nike Special Field Air Force 1.W 1983 roku sześciu ros
Data publikacji: 2019-12-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cętki – wzór sezonu w modzie sypialnianejKategoria: Moda, LIFESTYLECętki – wzór sezonu w modzie sypialnianejZwierzęce cętki, to jeden z najpopula
Data publikacji: 2020-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najmodniejsze sukienki wiosnyKategoria: Moda, LIFESTYLECzego nie może zabraknąć w twojej szafie tej wiosny?Niezależnie od tego, czy odświeżasz to, co już pr
Pastelowy sen w stylu ALDO!Tej wiosny bądź kobieca i zmysłowa. Bądź słodka i dziewczęca. Razem z ALDO przenieś się do szalonych lat 60., kiedy moda była ultra kobieca, a feeria barw i radosne kolory wręcz zachęcały do sza
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że