Data publikacji: 2018-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już jest! „KiK Style” – inspirujący magazyn dla klientów KiKKategoria: Moda, LIFESTYLEJako brand, którego ambicją jest nie tylko oferować, ale i wyznacza
Data publikacji: 2016-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsze stylizacje 2015 roku! Gala „Przyłapani na modzie 2015”Kategoria: Moda, LIFESTYLE„Mają nie tylko niezwykły styl, ale również osobowość” – t
Informacja prasowaZduńska Wola, 23 września 2015Kobieca linia Fiorenzy Cavalii dla Gatty Gatta od lat współpracuje ze znanymi polskimi projektantami. Tworzyła też wspólne kolekcje z Joanną Horodyńską czy Maffashion. W tym
Informacja prasowaZduńska Wola, 21 października 2016Gatta i Czesław Mozil uwiodą kobiety tej jesieni –relacja z premiery filmu „Szkoła uwodzenia Czesława M.”20 października w kinie Cinema City Sadyba w Warszawie odbył
VISSAVI ? praktyczne zestawy na wiele okazjiCiepło, czy elegancko? Na jesieni to pytanie stawiamy sobie bardzo często. Szykuje się wiele okazji, jakie będą wymagały z nas dostosowania ubioru ? od podniosłego dnia zmarłych, kie
Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak ubrać siebie i swojego partnera na wesele?Kategoria: Moda, LIFESTYLEDługa sukienka czy nowoczesny kombinezon? Klasyczny garnitur czy zestaw koordynowany? W kwe
Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubione parki gwiazd już w Polsce.Kategoria: Moda, LIFESTYLEZimowa kolekcja WOOLRICH w pierwszym polskim salonie marki w Galerii MokotówW Galerii Mokotów od ni
Data publikacji: 2016-05-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przez sznurówkę do… serca!Kategoria: Moda, LIFESTYLE"Dajcie kobiecie odpowiednie buty, a podbije świat” – powiedziała kiedyś Marilyn Monroe. Jedn
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że