Data publikacji: 2019-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – dopełnienie czy podstawa dobrej stylizacji?Kategoria: Moda, LIFESTYLECzasy, kiedy zegarki służyły wyłącznie za urządzenie, na które zerkamy t
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaz nowej kolekcji Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018Kategoria: Moda, LIFESTYLEPrawdziwie zimową atmosferę stworzyli autorzy najnowszej kolekcji Wed’ze by De
Data publikacji: 2019-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KLIF OTWARTY NA… STYL!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak stylizacją zrobić wrażenie przy wielkanocnym stole?Święta Wielkiej Nocy to idealna okazja, by wpuśc
Data publikacji: 2017-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaż naturalne piękno i zostań modelkąKategoria: Moda, LIFESTYLEMarzysz o karierze na miarę Claudii Schiffer czy Gigi Hadid? Teraz masz niepowtarzalną szansę
5 modowych trików, które naprawdę potrafią czarować!Każda z nas chce wyglądać i czuć się dobrze. Zabawa modą może przynieść nieoczekiwane rezultaty, a także nadać naszym stylizacjom niepowtarzalności. Najważniejsza j
Data publikacji: 2015-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA EVVIVA L’ARTE W NOWYCH JESIENNYCH KOLORACHKategoria: Moda, LIFESTYLESabrina Pilewicz cały czas rozszerza swoją ostatnią kolekcję. Niedawno uzupełnił
Data publikacji: 2019-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Metamorfozy z Portem Łódź”, czyli kreatywnie o modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEPort Łódź należący do Ingka Centres ruszył z realizacją własnego progr
Sporty SpringSzyk, minimalizm i błysk to nie określenia wieczorowych kreacji, ale nowa interpretacja sportowego stylu, któremu daleko do męskich wpływów. Kobieca sylwetka i żywe kolory będą dominować w stylizacjach łącząc
Informacja prasowaWarszawa, 26 lutego 2015 Wiosenne płaszcze od marki SOLD Wiosna to świetny czas na uzupełnienie swojej garderoby o najnowsze, modowe propozycje. Jeśli cenisz sobie niezobowiązujący, streetwearowy styl ? marka
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �