Data publikacji: 2019-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt stawia na jakośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ roku na rok rośnie świadomość konsumentów odnośnie praktyk stosowanych w branży odzieżowej. Cor
Data publikacji: 2016-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moshi – projektuje wyjątkowe i perfekcyjne produkty, aby poprawić komfort mobilKategoria: Moda, LIFESTYLEZobacz perfekcyjnie wykonane torby i plecaki od Moshi.
BLANCA SUAREZ W KAMPANII REKLAMOWEJ INTIMISSIMISpot jest oparty na historii miłosnej między krawcem i kobietą. Dramatyczna sytuacja zakochanych spowodowana jest dzielącą ich odległością.Krawiec za pomocą swych wprawionych, d
Data publikacji: 2020-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limitowana kolekcja Sugarfree od jutra w BiedronceKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjaln
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON PARTNEREM POKAZU MARIUSZA PRZYBYLSKIEGOKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Remington była partnerem podczas ostatniego pokazu mody Mariusza Przybylskiego, kt�
Data publikacji: 2019-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co ubrać na przyjęcie Halloweenowe – jeśli nie chcesz się przebieraćKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli wymyślanie Halloweenowej kreacji to dla ciebie droga
Data publikacji: 2018-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bielizna – walentynkowy prezent dla dwojgaKategoria: Moda, LIFESTYLENiebawem Walentynki. Zarówno panowie jak i panie zastanawiają się, jaki prezent sprawi najwi
Data publikacji: 2016-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mira Ceti by Oxana Pastushka– nowa marka odzieżowa dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEWiadomo nie od dziś, że odpowiedni strój buduje nasz wizerunek, jest kom
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa oblicza koszuliKategoria: Moda, LIFESTYLEKoszula to jeden z najbardziej klasycznych, a przy tym uniwersalnych elementów garderoby. Kojarzymy ją głównie ze sz
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że