Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielki powrót trzyczęściowego garnituru. Jak go nosić?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPrzez ostatnie lata postrzegany jako staroświecki i niemodny, trzyczęściowy ga
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Jaka mama, taka córkaKażda młoda dama ubiera się jak mama ? to motto nadchodzącej wiosny. Wzorem zagranicznych gwiazd, coraz chętniej polskie mamy i córki decydują się na bliźniacze stylizacje.Victoria Beckham i jej córka
Data publikacji: 2018-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLENadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myś
Informacja prasowaWarszawa, 13 stycznia 2014 Agata Trzebuchowska w sukience Horror!Horror! na rozdaniu Złotych Globów!Gwiazda nominowanego do Złotych Globów filmu Ida, Agata Trzebuchowska, pojawiła się 11 stycznia na ceremonii
Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NAJNOWSZE TRENDY NA JESIEŃ 2019 – AKCESORIA Z PIÓRAMI PROSTO Z WŁOCHKategoria: Moda, LIFESTYLENa nadchodzący tegoroczny jesienny sezon projektanci jak zawsze p
Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Silesia City Center z akcją „Szaleństwo ZakuKategoria: Moda, LIFESTYLESzaleństwo Zakupów w Silesia City CenterAż trzy
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Mody Off-Fashion Store w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEOryginalne projekty i najwyższa jakość. To definicja Targów Off-Fashion Store w Wola Parku. Za
Data publikacji: 2015-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chcą wyglądać modnieKategoria: Moda, LIFESTYLEJak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na reprezentatywnej grupie osób w różnym wieku i o różn
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów