Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koronka bawełniana – połączenie elegancji i wygodyKategoria: Moda, LIFESTYLEKojarzona do niedawna głównie ze sztuką ludową, w wielkim stylu wróciła na
Data publikacji: 2017-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W rozmiarze XXL można wyglądać jak milion dolarówKategoria: Moda, LIFESTYLENie mam w co się ubrać, choć szafa pęka w szwach. Jakie wybrać buty, dodatki i cz
ABOUT LAST NIGHTMagia sylwestrowej nocy w ujęciach Kasi Bielskiej dla marki SiNSAY.SiNSAY powoli przenosi nas w klimat magicznej nocy sylwestrowej. ABOUT LAST NIGHT to propozycja idealna na szalone noworoczne imprezy. W kolekcji kr�
Data publikacji: 2014-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocka marka Victorio na targach modyKategoria: Moda, LIFESTYLE3,5 tysiąca wystawców z całego świata: producentów, importerów i dystrybutorów odzieży,
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobrze ubrany mężczyzna jest w modzie. 7 porad stylistyKategoria: Moda, LIFESTYLEKażdy mężczyzna chciałby wyglądać jak James Bond – przyciągać wzrok kobi
Data publikacji: 2015-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska marka modowa współpracuje ze SwarovskimKategoria: Moda, LIFESTYLENajlepsze projekty powstają z pasji – Identity Passion to nowa na polskim rynku mark
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary Barner – "must have" tego sezonuKategoria: Moda, LIFESTYLEUwielbiamy proste rozwiązania przynoszące spektakularne efekty. Dokładnie tak ja
Data publikacji: 2015-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA EVVIVA L’ARTE W NOWYCH JESIENNYCH KOLORACHKategoria: Moda, LIFESTYLESabrina Pilewicz cały czas rozszerza swoją ostatnią kolekcję. Niedawno uzupełnił
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury