Dobra baza to podstawa– krótko o basicowych stylizacjachCzy zestawienia produktów, które „obowiązkowo powinna mieć w szafie każda kobieta” mają jeszcze rację bytu w dzisiejszym, tak różnorodnym świecie? Młodej mamie
Vissavi – z klasą i w umiarkowanej cenieNiezależnie od tego co robimy i gdzie właśnie jesteśmy, powinnyśmy pamiętać, że jak nas widzą, tak nas oceniają. To, w jaki sposób się ubieramy, mówi o nas, zanim my same zd�
Kolorowe otulanie na ferieOd połowy stycznia uczniowie wybranych województw w Polsce będą mogli cieszyć się zimą na całego. Dlatego już teraz warto zadbać o odpowiednią wyprawkę dla dziecka na zimowe ferie, niezależnie od
Materiały prasowe, 28.09.2018 r.Top Gun – daj się porwać przygodzie!Kolekcja limitowana dostępna tylko w salonach OCHNIKMarka OCHNIK przygotowała nie lada gratkę dla koneserów filmowej klasyki oraz miłośników militarnego
Data publikacji: 2018-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy pokochali czekoladową pizzę GuseppeKategoria: Moda, LIFESTYLEPo dużym sukcesie akcji zorganizowanej z okazji święta zakochanych, Dr. Oetker na stałe pow
Data publikacji: 2019-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowy tata, czyli co jest na topie w modzie męskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEModa zmienia się tak szybko, że czasami trudno za nią nadążyć. Z okazji zbliża
Data publikacji: 2017-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj typ swojej sylwetki i zachwycaj wiosną. 5 poradKategoria: Moda, LIFESTYLEDlaczego „rożek” powinien unikać bluzek z bufkami, a „gruszce” służą bu
Data publikacji: 2017-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy zakupy w Londynie nadal są hot?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPodążaniem za modą to dla wielu kobiet pasja. Natomiast każda chce wyglądać zawsze doskonale, bo
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, monochromatyczny, kultowy – Fieldforce Sport ChronoKategoria: Moda, LIFESTYLENowy model FieldForce Sport Chrono dostępny jest w tonacji monochromaty
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że