Data publikacji: 2017-10-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cartoon Network wzmacnia portfolio modowe z „Atomówkami” w regionie EMEAKategoria: Moda, LIFESTYLE„Atomówki” szturmem zdobywają świat mody. Cartoon Netwo
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 1 września 2015Skarpetki dla dzieci od Woli – do wyboru, do koloru, do woli…Już od najmłodszych lat warto uczyć dziecko, że jego zdanie jest dla nas ważne i dawać możliwość wyboru. W prz
Bezpiecznie na słońcu z DecathlonemCzy należysz do wielbicieli sportów wodnych i przez cały rok nie możesz się doczekać swoich ulubionych letnich aktywności? A może twoje dzieci już z pierwszego dnia nad morzem czy jeziorem
Data publikacji: 2015-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złote dodatki, bogate zdobienia i koronka – trendy obecnego karnawałuKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy w modzie damskiej przypominają wyścigi formuły jeden.T
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Paprocki&Brzozowski ponownie z OCHNIK!Wyjątkowa kolekcja na 30-lecie markiJuż w połowie września w salonach i sklepie internetowym OCHNIK pojawi się wyjątkowa kolekcja odzieży i galanter
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty na wyjątkową okazjęKategoria: Moda, LIFESTYLEGrudzień to czas obfitujący w wiele uroczystych wydarzeń, takich jak wigilia czy sylwester. Specjalne okazje
(O)lśnij!Srebrne stylizacje na karnawałW okresie karnawału możesz pozwolić sobie na więcej. Srebrne ubrania i dodatki to świetny pomysł nie tylko na szaloną imprezę w klubie lub wystawny bal. Zobacz, jak nosić metalik i ce
Feel The Colour– prezentacja kolekcji Andrzej Jedynak na sezon AW 2014/1526 czerwca odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji marki Andrzej Jedynak Feel The Colour, podczas której przedstawione zostały wyjątkowe modele n
Data publikacji: 2016-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DŻINSOWE STYLIZACJE Z TK MAXX!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDo sklepów TK Maxx dotarła dzisiaj świeża dostawa produktów z dżinsu – spodni, kurtek, koszul, sukie
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy