Data publikacji: 2018-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubiony sklep influencerów startuje w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLENa polski rynek wchodzi ulubiony sklep internetowy influencerów z całego świata, NA-KD. Od
Data publikacji: 2015-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FINAŁ 9. EDYCJI ART & FASHION FORUM BY GRAŻYNA KULCZYK – znamy zwycięzców!Kategoria: Moda, LIFESTYLEW sobotę, 24 października w poznańskim Starym Browa
Mama ma stylStylowa torba dla młodej mamy? Pewnie, że tak. Czasy, w których najważniejszą cechą torby była jej funkcjonalność, dawno odeszły w zapomnienie. Współczesne młode mamy to osoby nowoczesne. Nic więc dziwnego, �
Informacja prasowaZduńska Wola, 26 lutego 2015Nowość od Gatty: Rajstopy BB creme effect!Po zimie, gdy tylko zrobi się cieplej, wiele kobiet wyjmuje z szafy ukochane spódnice i sukienki. Co jednak zrobić, gdy nasze nogi, naraż
Data publikacji: 2017-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyspy Wyspiańskiego. Pokaz ModyKategoria: Moda, LIFESTYLEPodczas tegorocznej edycji Krakowskiej Nocy Poezji, 7 października br., Biblioteka Kraków zaprasza na Wys
Data publikacji: 2016-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie tylko suknie i cekiny. Pomysł SETA na sylwestrowe stylizacjeKategoria: Moda, LIFESTYLESylwester to wieczór, podczas którego zazwyczaj panuje przepych. A gdyby
PRIMAMODA podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland!PRIMAMODA została partnerem pokazów podczas wiosennej edycji Polskiego Tygodnia Mody w Łodzi! Z produktów najnowszej kolekcji marki skorzystała Eva Minge, która zaprezentow
Stylizacja października– metaliczna kurtka typu biker od marki ANDRZEJ JEDYNAKMetaliczny odcień króluje w sezonie AW14/15. Barwy złota, srebra czy miedzi to obowiązkowa kolorystyka tej jesieni. Na topie wciąż pozostają
Data publikacji: 2015-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cydr Lubelski i CIN&CIN Prosecco na jubileuszowym pokazie duetu paprocki&brzozowKategoria: Moda, LIFESTYLESpektakularny sukces – tak w dwóch słowach mo
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że