Data publikacji: 2019-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Way To Beauty w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEDo grona najemców Avenidy dołączyła marka Way To Beauty. W pierwszym salonie tej marki w Poznaniu klie
Data publikacji: 2019-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wygodne buty na lato dla wrażliwych stópKategoria: Moda, LIFESTYLELato w Polsce coraz bardziej przypomina tropiki. Kiedy temperatura sięga ponad 30 stopni, marzym
Data publikacji: 2017-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria dla druhnyKategoria: Moda, LIFESTYLESezon ślubny w pełni! Jesteś druhną? To zaszczytna, ale i odpowiedzialna funkcja. Druhna powinna być dla Panny M�
Data publikacji: 2017-05-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODA BLIŻEJ NATURY – PONADCZASOWY LEN KRÓLUJE W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLELato to czas uzupełniania swojej garderoby o przewiewne, lekkie i oddychając
Umiłowanie natury – moda w kolorach ziemiTrendy modowe zmieniają się jak w kalejdoskopie. Czasami odpowiadają na panującą sytuację, innym razem nadają wydarzeniom rytm. Jak zatem zbudować ponadczasową garderobę? Odpowied
Data publikacji: 2015-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kim są Ceviche Virgins?Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy coś jeszcze może nas zaskoczyć? Czy zjedliśmy już wszystko? Okazuje się, że każdy z nas może zostać K
CUKIEREK ALBO PSIKUS? propozycje na Halloween od marki Claire?sHalloween to nie tylko świetna zabawa i słodkości, ale także pretekst do eksperymentowania z trendami. Makijaż wampira, zabawne peleryny i oryginalne maski – d
Zimowym krokiem w obuwiu NessiKalendarzowa zima już się zaczęła, zatem to ostatni moment na przeszukanie szafy i wyciągnięcie z niej ciepłych czapek, rękawiczek, szalików i płaszczy. Wzorując się stylem znanych światowych
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann & Women – biżuteryjna marka z myślą o kobietachKategoria: Moda, LIFESTYLE15 grudnia 2015 odbyła się pierwsza edycja projektu marki D
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że