Informacja prasowa: 05/02/2015Premiera kolekcji wiosna/lato 2015Najnowsza kolekcja marki Caterina to owoc mieszanki idei zaczerpniętych z przeszłości z najnowszymi, wynikającymi z możliwości technologicznych oraz potrzeb wsp�
Informacja prasowaWarszawa, 14 października 2020 r.Limitowana kolekcja Sugarfree od jutra w Biedronce Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. Już w
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Weselny dress code dla gości – w co się nie ubierać?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWesele to jedna z najbardziej uroczystych okazji, w jakich bierzemy udział. N
Data publikacji: 2016-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna Piątka od FactoryKategoria: Moda, LIFESTYLENowe kolekcje już od dawna goszczą na sklepowych wieszakach, a Ty nadal nie wiesz, w co się ubrać? Poznaj pi
Stylowa, z pazurem, uniwersalna: bez ramoneski ani rusz!Kiedyś noszona wyłącznie przez motocyklistów, później Marlona Brando i fanów ciężkiej muzyki. Teraz ma ją w szafie każda fashionistka i wiele kobiet, które po prostu
Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bo liczy się detal – jak powinien być uszyty dobry płaszcz?Kategoria: Moda, LIFESTYLEDobry płaszcz powinien być ciepły i służyć nam przez lata. Bardzo wa�
POWRÓT DO SAN FRANCISCOKOLEKCJA LEVI?S? NA SEZON WIOSNA-LATO 2015Na to kim jesteś, wpływa to skąd pochodzisz, Twoja przeszłość, teraźniejszość i marzenia. Naszą inspiracją na sezon wiosna-lato 2015 jest San Francisco, pon
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa oblicza koszuliKategoria: Moda, LIFESTYLEKoszula to jeden z najbardziej klasycznych, a przy tym uniwersalnych elementów garderoby. Kojarzymy ją głównie ze sz
KOLEKCJA LEVI?S? COMMUTERJESIEŃ-ZIMA 2014Tej jesieni kolekcja Levi?s? Commuter? powraca w nowej odsłonie. Wydajność, funkcjonalność i styl to hasła, które przyświecały projektantom Levi?s? przy jej tworzeniu. Szeroka gama p
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �