Data publikacji: 2017-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANCERTO x Mr. VintageKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka mody męskiej LANCERTO po raz drugi podjęła współpracę z Michałem Kędziorą – autorem najpopula
Data publikacji: 2019-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend alert – pleciona torba na 3 sposoby!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć ten trend, wylansowany przez francuską ikonę Jane Birkin, święcił triumfy już w lat
Data publikacji: 2019-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Barbie® w kreacji od Macieja ZieniaKategoria: Moda, LIFESTYLEBarbie®, ponadczasowa i najbardziej znana na świecie lalka, ikona popkultury i jedna z najpopularniej
Data publikacji: 2018-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modowe inspiracje na jesieńKategoria: Moda, LIFESTYLEWełniane swetry i szale zaczynają być stałym elementem naszego look’u. Co zrobić, by był on niepowtarza
Data publikacji: 2017-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy zakupy w Londynie nadal są hot?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPodążaniem za modą to dla wielu kobiet pasja. Natomiast każda chce wyglądać zawsze doskonale, bo
WEEKEND DŻENTELMENA Propozycje od marki Jan Prowadzisz aktywny tryb życia? Chcesz wyglądać stylowo, ale zmagasz się z trudnymi, nieustannie zmieniającymi się warunkami pogodowymi? Z rozwiązaniem nadchodzi Jan Vanderstorm ? no
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Data publikacji: 2016-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WITTCHEN W LIDLU W NOWEJ ODSŁONIEKategoria: Moda, LIFESTYLETo już dziewiąta odsłona współpracy firmy Lidl Polska z marką Wittchen. Od 3 grudnia we wszystkich
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz