Kolorowo i wygodnie latem– postaw na boho!Latem zależy nam na tym, aby ubrania były wygodne, przewiewne i żebyśmy czuli się w nich swobodnie. Słońce sprzyja wytwarzaniu endorfiny, a my – znudzeni wielomiesięczną szarówk
Data publikacji: 2016-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hexeline rozpoczyna współpracę z Galerią Sztuki Stalowa w WarszawieKategoria: Moda, LIFESTYLEHexeline, od wielu lat dba o to aby jej klientki mogły kupować str
Data publikacji: 2017-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W blasku tego szczególnego dnia – biżuteria ślubna SPARK SILVER JEWELRYKategoria: Moda, LIFESTYLEW dniu ślubu wszystko powinno być wyjątkowe: pięknie przyst
Data publikacji: 2020-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WINTER QUEEN FASHION SHOW–pierwszy taki pokaz strojów kąpielowych Susan SwimwearKategoria: Moda, LIFESTYLENiebiańskie modelki prezentujące się na lodowym wybi
Data publikacji: 2019-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – dopełnienie czy podstawa dobrej stylizacji?Kategoria: Moda, LIFESTYLECzasy, kiedy zegarki służyły wyłącznie za urządzenie, na które zerkamy t
Data publikacji: 2018-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przygotujcie się na listopadową odsłonę Mokotowskich Spotkań!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 15 listopada w Placu Unii odbędą się, jak co miesiąc, Mokotowski
Data publikacji: 2014-11-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs i targi w Warszawie – ślubne marki walczą o klientówKategoria: Moda, LIFESTYLEWymarzona suknia ślubna z najnowszej kolekcji – 2015 marki Mon Cher
Data publikacji: 2016-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nike Air Presto Ultra Flyknit – Powrót radościKategoria: Moda, LIFESTYLENike Air Presto, po raz pierwszy zaprezentowane w 2000 r., zyskały sławę dzięki n
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc