Data publikacji: 2017-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wejdź do świata SZALONYCH MOŻLIWOŚCI z nową kampanią marki TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLE“Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?” Na to pytanie znajdzi
Data publikacji: 2016-04-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja Lavard wiosna-lato 2016 w obiektywie Bartka WieczorkaKategoria: Moda, LIFESTYLEKontrastujące marynarki i spodnie, wiele odcieni błękitu i kolorowe detale
Data publikacji: 2020-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kultowa marka Privé Revaux ogłasza europejską ekspansjęKategoria: Moda, LIFESTYLEMiędzynarodowa sieć optyczna i zarazem przystępna cenowo, uwielbiana przez ce
Data publikacji: 2016-01-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postaw na karnawałowy blaskKategoria: Moda, LIFESTYLENowy rok w modzie oznacza nie tylko nowe trendy, ale przede wszystkim karnawałowe szaleństwo. Dlatego podsuwa
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann & Women – biżuteryjna marka z myślą o kobietachKategoria: Moda, LIFESTYLE15 grudnia 2015 odbyła się pierwsza edycja projektu marki D
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ciepła wełna na zimne dniKategoria: Moda, LIFESTYLETemperatury za oknem spadają, mróz zaczyna powoli szczypać, a Ty wychodząc z domu marzysz tylko o tym, żeby
Data publikacji: 2014-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuro Levi Strauss Poland – ukłon nowoczesności w stronę tradycjiKategoria: Moda, LIFESTYLEW warszawskim biurowcu na Wilanowie powstało nowe biuro najstarszego
Informacja prasowa, 3 luty 2015W stronę sztuki– kolekcja wiosna/lato 2015 Simple CPKolekcja Simple CP na wiosnę/lato 2015 czerpie inspiracje z twórczości Soni Delaunay malarki, a także projektantki tkanin i ubrań, któr
Data publikacji: 2018-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak podkreślić naturalne piękno? Biżuteria dopasowana do typu urodyKategoria: Moda, LIFESTYLEDodatki powinny nie tylko idealnie współgrać ze stylizacją, ale
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we