Data publikacji: 2017-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warszawskie LustroKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawskie Lustro to cykl spotkań o tematyce beauty i fashion dedykowane warszawiakom w każdym wieku.Warszawskie Lus
Data publikacji: 2016-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PRZYWITAJ WIOSNĘ W SPORTOWYM STYLU Z LIDLEMKategoria: Moda, LIFESTYLEDo wiosny pozostało już niewiele czasu, a w Twojej szafie nadal królują ciepłe swetry i wy
BLANCA SUAREZ W KAMPANII REKLAMOWEJ INTIMISSIMISpot jest oparty na historii miłosnej między krawcem i kobietą. Dramatyczna sytuacja zakochanych spowodowana jest dzielącą ich odległością.Krawiec za pomocą swych wprawionych, d
KONTAKT: Anna OpoÅ„czewska Szymon MachnikowskiRICK GRIFFIN I JEGO KULTOWE ILUSTRACJE W KOLEKCJI LEVI’S? JESIEŃ/ZIMA 2014 W swojej nowej kolekcji jesieÅ„/zima 2014 marka Levi’s? wykorzystaÅ‚a prace kultowego arty
Data publikacji: 2018-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubiony kolor millenialsów w biżuterii Ditty ZimmermannKategoria: Moda, LIFESTYLEInfluencerzy z pokolenia Y kochają róż. Kolor ten pojawia się w stylizacjach
River Island Design Forum współpracuje z T. LipopRiver Island przedstawia pierwszÄ… mÄ™skÄ… kolekcjÄ™ w ramach inicjatywy Design Forum. Po trzech udanych kolaboracjach z mÅ‚odymi projektantkami nadszedÅ‚ czas na mężczyznÄ™ –
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: Axami na targach mody w Paryżu. Kolejny rok z rzÄ™duKategoria: Moda, LIFESTYLE​Axami – polska marka tworzÄ…ca wyrafinowanÄ… i ekskluzywnÄ… bieliznÄ™ zagoÅ›c
Data publikacji: 2019-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Braletka – odkryj swój idealny stanik!Kategoria: Moda, LIFESTYLEBraletka – odkryj swój idealny stanik!Braletka to miękki stanik, przypominający top. Jest s
Informacja prasowaWarszawa, 21 czerwca 2017 r.Urlopowy poradnik: stylizacje na latoWysokie temperatury i duża ilość słońca to zwiastun szybko nadchodzącego lata. Razem z sezonem urlopowym planujemy nie tylko miejsce wyjazdu, a
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem