Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prestige Męski z Białostocką Kartą Dużej RodzinyKategoria: Moda, LIFESTYLEBiałostocka Karta Dużej Rodziny to działający od września ubiegłego roku program
Trend Metalic– River Island SS14Fuzja wieczorowego blasku i fizycznych ubrań przełamanych szczyptą luksusu dała olśniewający efekt w istoty szykownej, metalicznej linii dla osób. Trend Metalicw River Island to cekiny i
Data publikacji: 2020-07-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja letnia Nadwyraz.comKategoria: Moda, LIFESTYLENowa, wakacyjna kolekcja od Nadwyraz.com – marki odzieżowej, która promuje literaturę i poprawną pols
Data publikacji: 2015-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Robisz zakupy na allegro? Zapłać podatkiKategoria: Moda, LIFESTYLEKto i kiedy musi zapłacić podatki za zakupy na Allegro?Handel w Internecie jest prężnie roz
Data publikacji: 2018-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowa biżuteria na WalentynkiKategoria: Moda, LIFESTYLEJak powiedział Jean-Jacques Rousseau, miłości nie udowadnia się słowami. Najlepszym wyrazem uczuć
Mała czarna? sukienki na karnawał na każdą figuręKarnawał to czas szalonych zabaw – wieczornych spotkań, imprez oraz domówek. Jak w tym czasie zabłysnąć pośród znajomych? Zainwestuj w idealną sukienkę! Ponadczaso
Data publikacji: 2016-09-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Welwet – kiedyś nosili go tylko bogaczeKategoria: Moda, LIFESTYLEHistoria welwetuZdj. projekt Dominika SyczyńskaDelikatny i miły w dotyku, przez stulecia
Stylowo w każdej sytuacji – „kawa z mlekiem” w jesiennych stylizacjach Moda na ubrania i dodatki utrzymane w beżach oraz czerni od dawna ma rzeszę wiernych fanów. Widać to zarówno w sieci, gdzie prym wiodą influencerki, j
Warszawa, 13.11.2014Informacja prasowa Ponadczasowa Luisa Spagnoli w Galerii Mokotów Kolejna topowa włoska marka otworzyła swój butik w Galerii Mokotów. Nic w tym dziwnego, że trendy w mediolańskich wybiegów wychodzą naprze
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra